20100608

õä

tahaks olla su mittekeegi.

-



perfektsus on tegelt mittemiski kui vaid pettekujutelm ja
me ei oska ise ka objektiivselt millessegi suhtuda.
isegi siis, kui üritame ja sellesse usume.
mingi asi võiks kõik senised
tõekspidamised pea peale pöörata ja
maailma muuta.

kõik võiks muutuda. k õ i k.

-

aga tõsisemalt mõeldes
olen lihtsalt liiga egoistlik.
miks peab ümbritsev muutuma, kui palju
realistlikum oleks see, et ma ise lihtsalt teen seda.

suhtumine,
suhtumine,
suhtumine,
vahtimine.

-

ma ei tea, mis on õige v vale.
samas tegelt on kõik vist.. hästi?

eks
eksa
eksamitulemused selguvad veel millalgi,
enne seda saan nädal aega Bulgawryas olla ja
muretust tunda.

muretus, pilditus.

mõtlesin, et tuleks
ringi käia siinmail ja midagi kaamerasilma ette otsida, aga
pole üldse mahti leidnud.
kõik tundub nii hall ja imelik siin,
õue ei kisu ka absoluutselt.

jääb endalegi mulje, nagu vastikult ja tõbraslikult
antisotsiaalne oleks.
kahe otsaga asi, MSNi olen ma ju enamiku aja päevast
sisse logitud..

-

0 võttis sõna.:

Post a Comment